Un bon missatge

La Grego, de la GOAC, que sempre m'envia coses interessants, m'ha fet arribar aquesta fotografia. És l'església gran de Santa Coloma. Sembla ser que Càritas ha promogut la pancarta. M'agrada molt. 
I també m'agrada com a mostra de bona comunicació: un missatge clar, curt, en un lloc visible per a tothom, ben fet i que s'entén fàcilment. Que no va adreçat només a la gent de missa, que molta altra gent pot fer seu,  i que a més ve acompanyat d'una pràctica, com és la de Càritas, que és coherent amb això que aquí es predica. I un missatge provocador en els temps que corren.
Em sembla que n'hauríem de prendre exemple. De fet moltes campanyes de Càritas tenen lemes clarament provocadors, que solen quedar aparcats dins la rutina de la mateixa Càritas i de la parròquia. Com el de "la fraternitat està per sobre de la llei". Felicitats, Santa Coloma! Mercè

Comentaris