Zapatero, Rubalcaba, Chacón, Herrera: si us plau, llegiu-vos l’article de Santiago Carrillo

Ja fa dies que en aquest mateix bloc vaig proposar fer una vaga contra Angela Merkel i algú se’m va escandalitzar. Jo, de fet, el que estava dient era que l’única manera de donar una resposta d’esquerres a la crisi era fer-ho globalment, i que des d’un sol país no hi havia res a fer.

Doncs bé. Avui, a “El País”, Santiago Carrillo publica un article, titulat ¿Es posible una reforma global del capitalismo? en què, a més de dir això mateix, ho concreta de manera molt precisa.

Jo hi estic totalment d’acord. I, com que desitjo que el PSOE continuï governant Espanya, demano a l’actual president i als possibles presidents futurs que es llegeixin l’article i mirin de crear complicitats europees en aquest sentit. Com ja he dit també altres cops, ja sé que sóc molt ingenu, però crec que és per aquí per on cal anar.

I també m’agradaria que ICV, en comptes d’entretenir-se amb cosetes, també empenyés en aquest sentit. (Josep Lligadas)

Comentaris