Una de Schubert...

Que m'agrada molt. També la versió de l'Elisabeth Schwarzkopf (tot les pegues tècniques de ser molt antiga), i, posats a fer, la lletra i tot. En aquest blog se suposa que tocarien els temes polítics i eclesials i socials... Però amb això sol no anem gaire lluny. Potinejant el youtube he trobat aquesta cançó, que té un text de Hölty irònic: "tothom parla de les delícies celestials, però jo m'estimo més la mirada de la meva xicota...". Confio que també us agradi! (Mercè Solé)

Comentaris

Avui precisament pensava que mai he escrit sobre música al meu blog... I tu t'has avançat!
M'encanten els Lieder de Schubert.
Fins la setmana que ve... (espero!)
Mercè Solé ha dit…
Maria, com a mínim ens veurem, suposo, dissabte a Prades.
Això del Schubert, és que de fet de vegades més que paraules el que em ve al cap és la música... i realment he trobat una mina al youtube...